mysweetheart ibu&abah :)
pregnancy due date

Friday 27 May 2011

Setiap detik bagaikan detik pertama!

salam..gudmorning sume :)


Syukur kpd-Nya krna kita masih dapat berpeluang utk melihat dunia ini lg..smga kehadiran hari ini lbih baik dari smlam utk eka..gud moneng u all..ari ni saje eka nak berkongsi dgn u all sume..kla,xpyh nak bhujah byk sgt la kan..setiap detik ihsan yang akan bgelar 'BAKAL IBU'pasti kita akan melalui saat2 yang xkan kita lupakan..btl x?bagi eka setiap setiap pkra yang blaku dalam hidup eka seharian merupakan hari2 yang penuh b'mkna..mcm2..suka,duka,sedih&gembira..lumrah sifat msiakan..k,saat2 bila eka dah bgelar ibu pkra ni merupakan sgt luar biasa..eka rasa seronok sgt..
saat2 indah dalam hidup eka bila eka dapat tgk mybby stiap bulan bila check up..teruja dgn kekuasaan Allah SWT yang menciptakan manusia dari seketul darah..ok,nila saat2 paling eka hepi iaitu doc akan scan setiap kali apoiment tok tgk perkembagan myswetheart..dari situla ibu kan tgk kamu sayang..setiap detik bagaikan detik pertamalagi2 bila doc scan anak ibu tgh main2 dlm tu..ibu nak menagis sgt sayang bila tgk kamu..sbb kuasa Allah tlalu besar..ibu ikut perkembagan sayang dari 5week sampaila bulan demi bulan..menabjubkan!dari sayang mjadi sktul darah sampai sayang ditiupkan roh,terciptala wajah2 dan angota sayang..sweet sgt anak ibu waktu tu..ibu macam nak cium je sayang..ibu x sabar nak tggu kehadiran sayang dalam hidup ibu&abah...sayangla sgalanya dalam hidup ibu...smga anak ibu dilindugi oleh Allah walaupun sayang dalam perut ibu,ibu sentiasa bersama sayang :)

Anak adalah anugerah Allah SWT, tempat kita meneruskan cita-cita dan garis keturunan. Anak juga merupakan amanah, titipan harta yang paling berharga yang harus dijaga, dirawat dan dididik agar menjadi penyejuk hati. Dalam persoalan ini, kita harus meneladani sikap Nabi Zakaria AS dan Nabi Ibrahim AS. Kedua Nabi ini senantiasa berdoa kepada Allah Maha Pencipta. “Ya Rabbana, anugerahkanlah kepada kami, pasangan dan keturunan sebagai penyejuk hati kami. Jadikanlah kami pemimpin bagi orang-orang yang bertakwa.” 



(anak adalah 1 anugerah dlm hidup kita)

                                                               MYSWETHEART :)
 
mylove 2month




mylove 3month





mylove 4month




mylove 5month

inilah yang dikata:Setiap detik bagaikan detik pertama bagi ibu :)
                                love u some then everthing!inilah sayang ibu!
<3


2 comments:

  1. IBU! cite byk2 tau. aku akn terus bace cite kau ni. amek ilmu sikit2...hehehe

    ReplyDelete